Kjo gjykatë në verdiktin përfundimtar të cështjes vendosi të shfuqizimin e nenit 9 të ligjit 9583 të vitit 2006 për kthimin dhe kompensimin e pronave të ish-pronarëve, me kërkesë të Shoqatës së Qiramarrësve të Shtëpive Shtetërore në ish-pronë private si tepër diskriminues pasi nuk parashikon detyrimin e shtetit për të marrë përsipër strehimin e qiramarrësve mbi të njëtat kritere që parashikonte ligji "Për privatizimin e banesave. Tiranë- Ish-pronarët të cilët nuk do të posedojnë asnjë prej banesave, pronë e tyre, që iu janë dhënë me qira qiramarrësve nga shteti, para vitit 1992, kanë dënuar vendimin e fundit të Gjykatës Kushtetuese si të padrejtë dhe sistematikisht diskriminues ndaj tyre. Kjo gjykatë në verdiktin përfundimtar të cështjes vendosi të shfuqizimin e nenit 9 të ligjit 9583 të vitit 2006 për kthimin dhe kompensimin e pronave të ish-pronarëve, me kërkesë të Shoqatës së Qiramarrësve të Shtëpive Shtetërore në ish-pronë private si tepër diskriminues pasi nuk parashikon detyrimin e shtetit për të marrë përsipër strehimin e qiramarrësve mbi të njëtat kritere që parashikonte ligji "Për privatizimin e banesave". Shoqata Kombëtare e të Shpronësuarve "Pronësi me Drejtësi" ka dekretuar edhe një kërkesë ndaj institucionit të lartë kushtetues lidhur me ligjet e cilësuara kushtetuese nga ana e kësaj gjykate, të cilat rregullojnë të drejtën në Shqipëri. Shfuqizimi i nenit 9 lehtëson qeverinë shqiptare nga mosrespektimi në kohë i afateve që parashikonte ky nen, i cili në pikën 3 të tij thotë se lista e të pastrehëve, qiramarrës në banesat pronë e subjekteve të shpronësuara, hartohen nga Enti Kombëtar i Banesave, në bazë të dokumentacionit të njësive të qeverisjes vendore dhe të Agjensisë së Kthimit dhe të kompensimit të Pronave, pas verifikimit në terren të të dhënave dhe miratohet nga Këshilli i Ministrave përpara datës 31 tetor 2006, afat ky i cili ka skaduar.
Qeveria Berisha pergjegjese per ligjin
Tiranë- Sipas konstatimeve të Gjykatës Kushtetuese një pjesë e qiramarrësve të banesave ish-pronë private kanë përfituar banesë në kushtet e ligjit 8647 "Për kontributin e shtetit për familjet e pastreha". Në këtë mënyrë një trajtim i pafavorshëm i pjesës tjetër të qiramarrësve të cilët janë në të njëjtat kushte me të parët do të përbënte një diskrinim jokushtetues. Kjo ka bërë që Gjykata Kushtetuese të arrijë në përfundimin se neni 9 i ligjit në shqyrtim është në kundërshtim me parimin e së drejtës dhe barazizë para ligjit dhe si e tillë duhet të shfyqizohet si e papajtueshme me Kushtetutën. Kjo do të thotë se ligji është ndërtuar i tillë që të mos garantojë të drejtën e të dyja palëve, pra ai nuk rregullon aspak marrëdhëniet ish-pronarë-qiramarrës, dhe kjo përbën një antikushtetueshmëri më vete për të cilën është përgjegjeëse vetë qeveria.
Asnjë afat për kthimin e pronave
Tiranë- Gjykata Kushtetuese vendimin për shfuqizimin e nenit 9 të ligjit 9583 të vitit 2006 e ka marrë na bazë të një vendimi të mëparshëm të vitit 2005 që shfuqizonte si antikushtetues nenin 9 të ligjit 9235 datë 29 07 2004 "Për Kthimin dhe Kompensimin e Pronave". Sipas tij "Banesat, pronë e subjekteve të shpronësuara lirohen nga qeramarrësi brenda një afati 3-vjecar. Qiramarrësit vazhdojnë të paguajnë një qira të përcaktuar nga Këshilli i Ministrave deri në dy vjet pas hyrjes në fuqi të këtij ligji. Këshilli i Ministrave ngarkohet të sigurojë strehimin e qiramarrësve që kanë statutin e të pastrehëve, nëpërmjet banesave me qira të ulët, kredive me interes të ulët ose banesave me qira të kompensuar nga shteti". Duke iu referuar përmbajtjes së nenit 9 të ligjit 9583, datë 17 07 2006, për kthimin dhe kompensimin e pronave, Kushtetuesja vlerësoi se përmban të njëjtat alternativa që kishte edhe neni i shfuqizuar më parë, pra bëhet fjalë për nenin 9 të ligjit 9235 të vitit 2004.
Neni 9 i ligjit 9583 17.07.2006
Banesat, pronë e subjekteve të shpronësuara, të cilat u janë dhënë me qira qiramarrësve nga shteti dhe shfrytëzohen për strehim, kalojnë në posedim të subjekteve të shpronësuara. Kur qiramarrësit nënshkruajnë kontratën e kredisë me institucionin financiar, kjo duhet të lidhet midis ministrit të Financave dhe institucionit që jep dhe menaxhon kredinë brenda datës 31 dhjetor 2006. personat e pastrehë, qiramarrës në banesat pronë e subjekteve të shpronësuara, të cilët brenda datës 31 dhjetor 2008 nuk lidhin kontratën, apo që deri në këtë kohë nuk kanë plotësuar nevojat e tyre për strehim, humbasin të drejtën e posedimit të ligjshëm të banesës.
Neni 9 i ligjit 9235 29. 07. 2004
Banesat, pronë e subjekteve të shpronësuara lirohen nga qeramarrësi brenda një afati 3-vjecar. Qiramarrësit vazhdojnë të paguajnë një qira të përcaktuar nga Këshilli i Ministrave deri në dy vjet pas hyrjes në fuqi të këtij ligji. Këshilli i Ministrave ngarkohet të sigurojë strehimin e qiramarrësve që kanë statutin e të pastrehëve, nëpërmjet banesave me qira të ulët, kredive me interes të ulët ose banesave me qira të kompensuar nga shteti.
2 ligje antikushtetuese ne muaj
Tiranë- Në më pak se 20 muaj qeverisje qeveria Berisha ka nxjerrë të paktën 9 ligje thellësisht antikushtetuese, shumica e të cilave janë rrëzuar edhe nga Gjykata Kushteutese, dhe një pjesë e tyre janë akoma nën hetim e sipër nga institucioni që gjykon shkeljen e garantit primar të ligjit, të Kushtetutës së Shqipërisë. Kryeministrit Berisha në bazë të një matematike të thjeshtë i takon që në cdo muaj qeverisje të propozojë me anë të vendimeve të Këshillit të Ministrave e të miratojë më pas nëpërmjet shumicës së votave në Kuvendin e Shqipërisë, mesatarisht 2 ligje apo akte normative të parapanueshme për Kushtetutën e vendit, madje të vlerësuara edhe nga Gjykata që garanton zbatueshmërinë e saj, si thellësisht antikushtetuese.
Qeveria me antikushtetuese, me 20 muaj 9 shkelje
Tiranë- Numërohen jo pak ligje antikushtetuese të vlerësuara si të tilla ato që kanë dalë të propozuara nga Qeveria dhe më pas të miratuara në Kuvend gjatë 20 muajve të qeverisjes së djathtë. Në kundërshtim të plotë me Kushtetutën e vendit janë miratuar në këtë periudhë ligji për Këshillin e Lartë të Drejtësisë, Ligji për Nepotizmin, akti normativ për prefektin ku Berisha i mori pushtetit vendor kompetencën ligjore për të drejtuar KRRT, shkarkimi i kryeprokurorit Sollaku, shembja e "Zogut të Zi", ligji për pensionet e ish-ushtarakëve. Gjithashtu janë ende në process shqyrtimi në Gjykatën Kushtetuese ligje antikushtetuese si ligji për pagat e institucioneve të pavarura, ligji për legalizimet si dhe ligji për auditin e brendshëm.
Tuesday, April 10, 2007
Ligji i Qeverisë Berisha diskriminues për të dy palët
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment